Nytt in

OJ! Nu kommer säkert ett inlägg som inte handlar så HIMLA mycket om häst. Men jag har kommit på att jag vill ha väldigt mycket grejer nu..

Jag vill klippa mig, jag vill köpa ett par skor som kommer ut i februari. Lite båtmodell över dom och det ÄLSKAR jag! Jag vill ha byxor i alla olika färger nu till våren och sommaren. Det är väll dom här tre grejerna jag vil ha MEST.

Sen det som jag bara har som en önskan är Shabraken och lindorna från Lamichell och kingslands nya dressyrshabrak. Listan kan göras lång…

Men nu ska jag ÄNTLIGEN fixa mitt kort. (Hoppas det blir idag.) Har inte gjort det än och det var ett halvår sen jag fyllde 13.. Duktigt gjort eller? Kanske inte.. Men när jag får det så kommer jag ju få börja betala lite mer själv. För då får jag månadspeng. Har aldrig haft det för jag har fått träningar och kläder (har inte betalat mycket) av mamma och pappa. Så jag har inte varit så intresserad.

Så då får jag ju börja spara lite så jag har råd att göra allt jag vill. Hmm.. Undrar hur detta ska gå. Speciellt nu när jag kom på att jag kanske vill ha ett par nya converse också. NEJ! Nu blir det bara värre och värre.

Skorna jag vill ha :)




(Länk på bilderna)

Men det jag ska ha/göra är dom tre första grejerna. (Också bild på det.) Tre MÅSTEN!

/Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0