Jan. 15, 2012

Igår bar en sådan där mysig dag i stallet då man bara gär det man vill. Vi tog kort och bara myste med Ada. Tanken var först att det skulle komma någon och bara hälsa på Ada. Men det blev ett förhinder så det blev lite ändringar.. Så då tog vi massa kort istället.

Korten blev jättefina när Maria tog över kameran. Tydligen så hade "jag" en jättebra kamera med ett jättebra objektiv på. Dock inget jag visste. Kanske för att bilderna ändå inte blir så bra. Hehe.. Men det blev några bilder på mig och Ada och uppställningsbilder till annonsen och så tror jag det blev några bra på Maria och Ada.

Maria har rätt. När det är som det är i detta läget så är det skönt/bra att ha bilder på oss tillsammans. ÄVEN om jag inte är den bästa modellen. Maria fick liksom säga varenda liten rörelse om vad jag skulle göra. Så även om jag inte är så bra på att fota så trivs jag bäst bakom kameran! Haha!

Här kommer några bilder iallafall :)


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0