Ushh !

Hejsan :)
Vaknade riktigt sent idag så har inte blivit något inlägg förän nu :( Har knappast sovit alls inatt då jag delar rum med min lilla vovve som tycker det var riktigt läskigt när stormen slog till och varade hela natten :( Själv tyckte jag ochså det var läskigt när det knakade i väggar och mitt i natten när jag vaknade än en gång av att det flög en pinne på mitt fönster :O Det gick inte sönder eller så men det lät extremt mycket :( Hunden gnydde mest hela natten och satt typ på min kudde och darrade från och till men tillslut somna han vid ca 4 och då kunde jag också sova :)
Tänkte berätta mina planer för veckan och imon komer det vara en slapp dag träna på att ställa ut hunden och finslipa det sista :)
Torsdag: Träna hunden, klippa lite och fixa inför mogrgondagen.
Fredag: Åka till My Dog 2012. Träffa vänner och ha det riktigt kul!
Lördag: Kanske åka och provrida en häst :) ! Hoppas vi passar och att det blir ngt!
Söndag: Kyrkan på gundtjänst inför konfermationen kanske, får se hur det blir med det.
Ja detta var min vecka och vi får höras lite senare idag :)
/ Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0