Underbar dag

Hejsan alla :)
Ni har tyvärr inte fått ett ända inlägg på hela dan, sorry men har vart och shoppat på frölunda med bästa Matilda (haha) Började med att jag gick upp vid 9 o så kom Matilda till mig vid ca halv 10 :) Gick och duscha och gjorde mig iårdning för att ta bussen diret till frölunda. När vi kom till busshållplatsen så blåser det som bara den och man hör hur det yr i vinden som om det vore på högsat volym! Tog bussen som kändes som om det typ 10 timmar men när vi kom fram hade vi jätte kul :) Handlade på tröjor och ett par jeans :) Blev as nöjd och så åt vi lite mumsiga mackor på subway :) Det är bland det godaste som finns att äta, hahaha nom nom nom! Efter dat så handladed jag torrschampo till mig och en saltvattenspray till lilla vovven som ska ställas ut på fredag på My Dog 2012 :)
ungefär en sådan som på bilden ovan ;)
torrschampo
saltvattenspray  :)
/ Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0