Tömkörning

Tömkörning igår då. Gick superbra! Förra gången fick vi fokusera på att lugna henne. Denna gången gick hon så bra från början så hon var för lugn! 

Första gången vi hade bommar med i passet! Hon var jätteduktig, när jag var fokuserad. För det var mycket hon skulle hålla reda på! En fotgraf (Maria) en snygg Friser och ljud utifrån. Men jag tyckte ju givetvis att hon skulle hålla reda på bommarna och mig.

Men det gick detta tillslut med! Och OJ vad hon lyfter benen över bommarna, när hon väl lyfter dom!

Blev ingen galopp idag heller. Men nästa gång tror jag det blir! (Hoppas iallafall)

Känns lite roligt detta! Det är som att börja på lägsta nivå på ridskola igen. Jag menar att man blir så glad när det är bommar och galopp med i passet! Galopp är inte så speciellt när man rider det varje gång. Eller, där ljög jag lite. Det är lite kul när man rider på Ada! För där är ju allt från ruta ett liksom. Då är det speceillt när man kan få henne att fatta höger med en gång! Haha!

BILDER KOMMER! Men måste ha min dator då!

/Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0