Stallet 9 januari

Bussen till stallet var det i becksvart mörker var det ja. Mysigt. Eller inte. GÅ i becksvart mörker från bussen till stallet på en landsvög när det kommer bilar Ibland. Kul. Eller inte direkt. Men till stallet kom man iallafall! Så det ska man inte klaga på för mycket!

Eddie och Ada skulle få städat i deras utrymmen och så skulle jag fixa mat. Blev ett litet hinder på vägen. Vi skulle få in en ny ensilagebal. Det brukar ju gå jätte enkelt. Brukar kunna vara 2 stycken på en bal ibland. Men idag, det var inte kul. Den var så tung så att vi fick upp den var rena rama jag vet inte vad.

Sen när allt var klart så hade jag tid över så satte jag mig i Adas box och satt där. Kanske satt där i en kvart, tjugo minuter.



/Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-91.html#comment

2012-01-09 @ 21:52:32

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0