Snön :D

Asså ni fattar inte hur glad jag var imorse !! Blev huper typ när jag kom upp och såg att det var snö ! Och sen nu har det ju fallit ca 2-3 dm :D Hyper e jag asså :O  Idag var det jätte dålig uppdatering från mig för jag har haft massor att göra och sen har jag vart på långpromenad med hunden i ca  timmar :D  Asså det är seriöst bland det roligaste som finns. Förstår mig inte på folk som tycker att det är jobbig och tråkigt att gå ut med hunden sådana här dagar! Filmade massor och satte ihop en film som blev helt fail :P En liten sammanfattning om hur mycket damp hunden har när det är damp ;)
Imorgon hoppas jag att det blir en bra blogg dag med massor av snö och bilder :) Ska verkligen försöka blogga mycket och från mobilen :) Först ska jag på gudstjänst och sen ska jag ha ponnyridng :) Och försöker planera in en till långpromenad med vovven :)
/ Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0