Rådjur

Har varit i stallet nu. Red en bomb och det gick väll det också. Ibland är det också kul. Inte bara rida dom som lunkar igenom livet.. Valaker. Haha, ne men nu ska vi inte vara dumma! Red ut med Felicia och Foxen. Var jätte kul!

Måste bara säga att det var väldigt skönt att åka buss och vara i stallet innan det blev mörkt! Det var längesen det hände!

Sen måste jag bara säga en till sak. Och det är at igår när jag sprang så träffade jag på 3 rådjur. Och idag när jah red så träffade jag på 3 rådjur igen! Och stallet är ju en bit bort! Så det var läskigt för jag tror inte det var samma.. Eller?

Nu ska jag ut och springa!

/Matilda


Blir lite trött på folk som inte har empati..

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0