Mumsigt !

Hej,
Kom precis hem från ridningen idag och jag hade hugo och det gick väl sådär. Han kändes trött o lite sliten efter vilan ( vändt om dygnet precis som jag gjorde ). Det kändes iaf att det var första lektionen efter jullovet och man var inte lika "van" eller vad man nu ska säga :P Nu blir det typ att gå och lägga mig direkt efter att jag har packat matsäck. Vi ska nämligen till universeum imon med klassen och det ska bli super kul att bara chilla lite :) Kommer förhoppningsvis ta massa kort ( med iphonen, inte kameran :( ) och kommer försöka rida på den mekaniska hästen såklart. Hahahaha det är ju bara ett måste om man är hästjej ;) Efter det ska Lollo anagligen hem till mig och så ska vi kolla på 2012. Ja vi e lite efter som inte har sett den men vi kände att det var dags nu när året har börjat :)
Puss o Kram skumbanan :P
/ Anna

Kommentera :D!
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <2

Nu har du chansen att bli DAGENS BLOGG hos mig och synas för 5000 läsare en hel dag! Skulle vara super kul om du var med



PUUUSS<3

2012-01-12 @ 08:50:31
: http://nej.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <2

Nu har du chansen att bli DAGENS BLOGG hos mig och synas för 5000 läsare en hel dag! Skulle vara super kul om du var med



PUUUSS<3

2012-01-12 @ 09:05:27
: http://nej.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0