Foto

Godmorgon allihopa :)
Det blir ingen kyrka idag för det är typ ingen som ska gå och jag känner ju inte direkt för att sitta där själv och sjunga psalmer ;) Så istället ska jag mamma pappa ut med hunden i snön och jag ska låna pappas systemkamera och fota massor :) Jag ska försöka att få bilderna till denna datan idag så att ni kan få se dom :)
Ska också testa att blogga mycket från iphonen och se om vi kan fixa så att blogg.se appen funkar. För när man går in på den står det att det är 2 bloggar som man kan välja mellan fast båda är samm. Sen när man ska skriva ett nytt inlägg så stängs appen bara ner :( Dålig kvalite på den appen ;) får hoppas ett det funkar snart så att jag inte behöver blogga direkt från internet på mobilen.
Ni får ha det bar så ses vi senare :)
/ Anna
Hundens fötter innan promenad ;)
Hundes tassar efter promenad ;)

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0