Första

Idag var det första skoladan efter lovet :) Jätttekul att träffa alla kompisar o så men vi jobbade med en jätte tråkig hemkunskapsgrej hela dan idag på varje lektion och de va tröl hela tiden. Saknar redan att ha lov och inte ha ngn press och bara kunna slappa dagen lång ba göra vad man vill men litestruktur behöver man ju allt på vardagen ;) Ska laga mat nu och ta med till stallet ochn dte blir köttbullar o makaroner tror jag precis som i skolan idag men vi planerade det imorse och då visste vi ju lixom inte vad vi skulle få :P USS möte idag i stallet som jag ska till och sen om jag hinner ska jag kanske kolla när Linnea rider :) Efter det ska jag stanna kvar i stallet tills kl 8 med Klara :) Woopa va kul vi ska ha :) Hörs antagligen senare ikväll eller så kommer de mer från Matilda :)
/ Anna


gal1 vad söt vovve man har då ;) <3 Love you !

Kommentera :D!
Postat av: Klara

woopa vad kul vi hade ;)

2012-01-10 @ 21:40:46
: http://sannerholm.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0