Första skoldan

Första dagen i skolan idag. Rikitgt kul!
Att säga det känns som den dumma reklamen på tv "mysigt med ont i kroppen. MYSIGT". För det är ju inte alls kul. Att komma tillbaka till massa skoljobb. Kompisarna är det ända som gör det roligt att gå upp till skolan varje dag.

Aja. Då är det tur att man har en fritidsaktivitet. För då kommer man bort från allt och bara är. Speciellt för mig. För jag kommer bort från allt som tillhör skola och hem. Mina föräldrar är ju inte precis så intresserade av hästar. Och skolan stannar ju där den är! Stallet är ju också en bit ifrån mitt hus.

Idag ska jag kanske träna med min syster. Det är kul att träna med henne. För vi båda är lika otränade. Så, aa ni kan kanske förstå hur det ser ut.

 

/Matilda

 


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0