Fina fosingar!

Idag så var jag, Kara, Lovisa och så tjatade jag med mig Maria ute på powerwalk med hästarna! Fast vi var så bekväma så vi satt på dom. OCH ute i mörker dessutom! Jag som är mörkrädd och allt! Men det gick ju bra när man var fyra stycken!

Var upp till masten och tillbaka. Red barbacka och det var väldigt mysigt! Jag och Maria var väldigt effektiva i stallet idag! Fort som attanns gick det! Och så hem till mig för att föra över bilder som Maria också ville ha! Så nu är jag hemma och väntar på att maten ska smälta så jag kan springa!

Och jag har glömt att visa hur snygga Adas skor blev sen hon var på äventyr med Sofia! Hon hade varit jätteduktig! Och tydligen så sliter hon väldigt mycket på sina skor så det var rejäla saker hon kom hem med efter shopingturen! Skämt åtsido så blev det Jättebra! Och vad jag hörde så var tom Sofia nöjd med resultatet! Ett väldigt plus det!

 

Fin form har hon fått på dom också!

 

 

/Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0