Elljusspår

Nehe, blev inget stall idag heller! Längtade faktiskt lite. Men Ada har varit på äventyr idag så hon var inte hemma förrän halv 7 ungefär tror jag. Och då hade jag fått vänta på Ada i en timme. Och måste jag vänta till så sent så hade det antagligen ändå inte blitt att hon fått röra på sig. Och när man bor så pass långt bort så är det lite tråkigt att åka upp för att göra iårning hennes grejer på 20 minuter.

Så Maria var så snäll att ta henne idag med! Och imorgon så har jag henne inte heller! SHIT TRE DAGAR! Jag längtar ju redan till stallet! Får se hur det blir imorgon. Kanske åker upp ändå..

Men jag har märkt att jag har rätt så mycket energi när jag inte är i stallet! För idag lagade jag maten(!) vilket jag verkligen inte gör ofta! Och jag älskar att springa så jag tog mig till Gunnebo idag också.

Så här fint kan det se ut på sommaren på vid elljusspåret. Fint va?


Nu har det senast handlat (Kanske idag och igår) mycket om joggning men det är för att jag precis har börjat så här igen och jag tycker det är så himla kul! (Säg till om jag blir för tråkig! haha.)

/Matilda


Kommentera :D!
Postat av: Maria Ekfeldt

Du vet att du FÅR ta Ada vilka dagar som helst ;)

Imorgon måste hon röra på sig, gärna ut och galoppera i skogen! Hör bara av dig om du vill ha henne!

2012-01-11 @ 22:46:25
: http://www.iaekfeldt.blogspot.com

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0