09-01-2012

Nu ska jag snart åka till stallet. Idag har det varit en sådan där dag då jag gjort "mycket" men ändå ingenting. Jag har varit ute med Ludde 3 gånger och tagit kort. På förmiddagen var vi ute i över en timme. Kanske inte känns som om jag gjort något för jag hade bestämt att jag skulle städa rummet men det har jag inte gjort.. Hehe.

 

Snart ska jag iallafall upp till stallet och fixa iårning för Eddie och Ada. Jag hade tänkt att gå ut och gå med Ada idag men det blir inte så. Först och främst för att det är mörkt nu. Och sen för att jag hinner inte när jag ska ha Eddie nu också. För att skolan börjar imorgon. Är man peppad? Inte speciellt. Det här med pressen vill jag inte ha. Och jag går ju bara i 7! Hur tusan ska det gå sen då?! Nu ska jag inte tänka så! För nu ska jag till stallet!

 

 

/Matilda

 


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0