Svacka

Hej! Om ni undrar varför inte jag hör av mig så mycket så är det för att jag är i en svacka när det gäller hästar. Känns liksom inte lika kul längre. Finns många olika anledningar av varför men jag vet inte riktigt vilken. En av dom är att det är vinter kallt iallafall. Så då kanske ni förstår att det inte är lätt att driva en hästblogg?

Men idag kommer jag ha Eddie och Ada. Sen så kommer jag inte vara i stallet förräns på måndag v. 8. För nästa vecka drar ju jag och Anna till fjällen! Så jag hoppas det blir bättre när vi kommer hem.

Nu vet ni varför ni inte här av mig så mycket. Hoppas ni förstår och jag kommer tillbaka, måste bara få en liten "ledighet"! SJÄLVKLART så kommer jag in här då och då.

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0