PRoblem!

Hade inte tänkt att vara i stallet så länge idag. Ungefär 40 minuter till en timme. Men NÄÄDÅ! Då ska vattnet ha frusit när jag kommer upp så att det tog 2 timmar istället. Jag som verkligen försöker satsa på att bli frisk från min förkylning! Men när jag försöker så ska jag bli utelåst och i slutändan behöva vara ute länge och börja frysa!

Iallafall så blev det som sagt rätt så länge i stallet. I ett stall som luktade aprumpa! Asså tom med jag som är tät  i näsan kände den här äckliga lukten! Först trodde jag att det var för att jag inte varit i stallet på 2 dagar och då tyckte att det luktade äckligt igen. (Vädigt ologiskt men typsikt mig..) Men sen fick jag reda på att Mogge hade värmsskos så då luktar det äckligt!

Sen så var det jobbigt för Adas boxunderlag har frusit
. Det var hårt som cement! Så då skulle man lösa det också! Snacka om att man blir bra på problemlösningar när man är i ett stall!



/Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0