Kvällsfodring √

Hej :)
Exakt 20:43 steg jag in genom ytterdörren igen för er som vill veta och är nu hemma :) Har kollat på melodifestivalen och tycker helt klart att Sean Banan ska vinna allt ;) !! Nu var det bara en vattenkopp som var frusen för det hade varit en gubbe där som hade försökt fixa alla med det var lilla Liptons kopp som var typ halvfrusen så vi hängde in en hink med vatten till honom :) Imorgonbitti ska jag till stallet kl 8 på morgonen och jag tror inte att jag hinner lägga inn något inlägg då men kan hoppas :) Då blir det morgonfodring och utsläpp sedan blir det att åka hem för mig och dusha och sen direkt till kyrkan :) Efter det kanske jag kan fråga ifall någon vill åka skridskor :)
Ett vackert hjärta på Ronaldos vackra ruuumpaaa !
/ Anna <3

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0