Hemma, kall och snuvig

Hej :)
hemma från skolan nu och är väldigt snuvig :( tänker absolut inte bli förkyld  nu innan sportlovet. Har vi berättat att jag och Matilda ska till fjällen tsm ? Det ska vi iaf :) Vi åker till Lofsdalen på lördag och ska ha en as grym vecka med massa snö och skoj :) Kommer ta så mycket bilder asså :) Hoppas att det finns internet så att vi kan blogga mcyket och visa bilder när vi kommer hem efter en dags skidor. Snart ska jag med mamma till stallet och ska ta med dator för jag ska göra lite läxor medans jag sitter och kollar :) Ska också ta massa bilder på Lipton och Bakús dom nya hästarna :)
/ Anna
Bakús <3

Kommentera :D!
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan har du fått en god start på veckan? :)

Checka gärna in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har sytt och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-06 @ 17:05:02
: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0