Fredag, fint väder och utelåst

Hej :)
Tänkte att jag skull starta upp bloggen lite smått nu igen efter att jag kom på att jag inte klarar mig utan den :p Får se om Matilda vill detsamma och om vi kan fortsätta att förda bloggen till elit. Sitter nu iaf utanför mitt hus och är utelåst men som tur är är det fint väder, ganska varmt och min bror kommer hem snart och öppnar :) bloggar från mobilen så inga bilder kommer upp nu tyvärr. Ikväll kommer Linnea och Klara hit och ska sova över och imon så ska vi tre till GHS tsm och kommer ha gör kul :) Alla vi tre bloggar och vi kommer nog att sitta rätt så mycket med bloggarna då jag är på G att fixa ny design och starta upp bloggen och då ska det ju vara nytt och fint, eller hur ??
Ni får ha det så himmla bra nu så hörs vi ikväll :)
Puss och kram
/Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0