Betende är tydligen väldigt svårt.

Beter sig inte folk på ett skyst sätt till mig så ska dom F*N inte tro att jag beter mig på ett bra sätt mot dom! Om det finns något som kallas "Bra Betende" borde inte folk ha det då?

Jag orkar inte vänta på att folk ska bli bättre när dom bara blir sämre på det nu mer! Varför ska jag gråta över hur folk beter sig? Vad är det för mening med det? Men även om jag inte vill det så svider det i hjärtat hela tiden. Det är som ett sår som aldrig läker. Det är där och gör ont hela tiden men den riktiga smärtan är när man stöter till det och börjar tänka på det.

Att stanna kvar bara för att man vill ha koll på en sak som en annan igentligen borde ta hand om. Att stanna kvar för att man ska kunna rycka ut som en polis om det går helt åt skogen. Att stanna kvar bara för att se in i någons ögon och se oro, stress och ingen lycka alls. Vilken vettig människa mår bra av det?

Jag säger iallafall att jag ger upp. Orkar inte stanna kvar när ingen beter sig vettigt. Orkar inte längre gråta för någon annans beslut. Jag ger upp.

/Matilda



Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0