Today is a new day!

Idag ska jag till stallet. Där ska jag rida Zabin och självklart gå och hälsa på Ada.
Jag har inte bestämt vart jag ska rida Zabin idag men antingen i paddocken eller ut i skogen. He,, Det är 2 av 3 alternativ. Det 3:dje alternativet är manegen men där vill jag inte rida idag då det är så fint väder.


Och det är så mysigt när man vaknar och det ser ut så där ↑ Man ser det inte så bra på bilden men det är frost ute och det är mer vitt ute än på bilden. Och Jätteblå himel. Och solen lyser igenom trädtoparna.. Kan det vara mysgare. Speciellt när graderna ligger på 0°!
Men nu kan det faktiskt stanna på dom graderna! Inte för att det kommer hända, men, kan ju alltid hoppas..

Kram Matilda!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0