This is me :^)

Heej,

Jag heter Anna och jag kommer driva denna bloggen med Matida :) Jag hoppas att ni kommer gilla de och ni får mer än gärna komentera och visa för andra :) Nu tänkte jag berätta lie om mi själv :) Ja, jag heter Anna är 13 år och bor i mölnlycke. Mina intressen är såklart hästar och ridning och älskar nästan alla sorters djur förutom ormar och kryp mm. Jag har en hund som heter Zack och 2 gerbiler och några fiskar ( orkar inte räkna ^^) . På fritiden så rider jag och är med kompisar och bara chillar typ :) Jag rider på ridskola och är med i US på ridskolan
och har förtillfället ingen medryttarhäst/ ponny men söker förfullt :) ( behöver ni eller känner ngn som behäver medryttare i härryda/ mölnlycke så skicka ett mail till [email protected] ) På ridskolan heter min häst Ronaldo och han är hur gullig och snäll som hellst. Nu så tror jag att jag inte har så mkt mer att säga förutom att jag också har en till blogg som heter Livet Enligt Anna och där jag bloggar om mitt liv och det mesta som händer i min värld.Här kommer likte bilder på pållarna :)

Ronaldo och Romeo från ridskolan :)


Cookie från ridskolan :)

// Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0