Tbx :)

Heej lilla bloggen :)

Nu (eller ca 16.00) kom jag hem från Ullared :) Hade planerat att köpa massa hästsakert med det var ju typ helt tomt :'( Köpte bara ett par svart/gråa ridbyxor. Det fanns knappast en borste att köpa :( Men handlade väldigt mkt annat också :) Var där med Lovisa och min mamma och vi hade jätte kul :) Min dator har dampat så det går typ inte att lägga över bilderna från kameran och mobilen på byxorna så det får ni klara er utan :( Men hade iaf en jätte kul dag + att vi fick ledigt från skolan för att åka :) På söndag är det US CR på GRYS och jag och Klara ska vara "dommare" och det ska faktiskt bli väldigt kul :) Imon ska jag oxå till stallet och bygga bana till tävlingen :) Ska kolla lite på tv nu så det får bli ett inlägg imon eller kanske ett till ikväll :)

// Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0