tävlingsnerver

Snart ska jag upp till stallet. Men först så ska jag äta McDonalds mat som min kära syster har köpt. Mmm...

Det är en sak som jag är lite nervös för! Och det är hemskt att vara nervös för just det! Okej, jag ska säga vad det är! Det är Skol DM! För er som inte vet vad det är så åker man och tävlar för sin skola. Dom som får tävla är 7-9:or. Då åker vi till clarebergsridklubb och rider deras hästar. Och man har ju alldrig ridit dom förut! Jag har tur att min syster ska med och peppa mig! Jag gjorde det för henne och hon vann!

Ne men allvarligt så är jag jättenervös! Samtidigt så tycker jag att jag inte behöver vara så nervös.. För det är en lätt bana och det måste ju vara hyfsat snälla hästar eftersom det är ridskola!? Jag hoppas iallafall det!



Aja nu ska jag äta och sen stallet!

Kram Matilda!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0