Suuuuuperglad!!

Jag är så himla glad! Jag kom tvåa på stor häst! Så jag ska dit igen i april för final! Och då möter jag Ponnysaning! HAha ska bli jättekul iallafall.

Men jag är överlycklig och jag trodde verkligen inte det! Jag trodde jag inte ens skulle komma runt banan utan att ramla av.. Och igentligen så red jag inte så bra.. Jag red jättedåligt enligt mig själv men är ändå glad! 

Och 1 meter innan mål så släpper jag tyglarna och klappar om hästen hur mycket som helst! Borde jag typ inte fått avdrag av det? Men är superglaad!

Hästen jag red heter Cameron och han var jättesöt och gosig! Men liiite seg.. Och han gjorde sitt bästa efter hur han såg ut!

Ludde blev även maskot för båtsman! Han var med på gruppfotot och var med hela dagen!


Kommentera :D!
Postat av: Emelie

Vad kul! :D Grattis

2011-10-25 @ 01:00:23
: http://semlur.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0