Schockemöhle

Hej!
Jag undrar en grej. Gillar man Schockemöhle
för att man "måste" eller gillar man det på riktigt?
Jag menar.. Vad är så speciellt med det?
Vanliga grejer där det står Schockemöhle på.
Jag fattar bara inte det speciella.
Det "roligaste" i detta inlägget är att jag älskar Schockemöhle!                  
Jag tycker det är jättesnygga grejer dom gör.
Ioförsig så gör dom lite roligare grejer kanske. T.ex så har dom
gjort ett jätteroligt fleecetäcke.
Det är orangt och jättemysigt!
Det är det mysigaste täcke jag har känt på iallafall.
Det är så mjukt och i en cool färg så jag hade inte tackat nej till det! Jag gillar när det är färg i stallet!
Och just detja!
Nu när vi pratar om färg! Det är kanske därför det är roligt med Schockemöhle? För dom gör mycket i olika färger?
Kollar man på bilden så ser man ju vilka roliga färger det är!
Det är ju grön, rosa, lila, oranget, gult, rött, turkost.. a ni ser ju.
Och det finns i olika nyanser allting. Är det därför det är så speciellt?

Eller är det att man måste ha det för att det är dyrt och man ska visa något för andra?
Att man är någon eller?
Jag tycker inte om när man gör så.
Man är inte någon bara för att man har dyra grejer. Man är någon i hästvärlden när man är snäll mot hästen!

Eller är gillar man bara det för att det helt enkelt är snyggt?



// Matilda


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0