Ridpasset :)

Heej allihopa :)

Har kommi tbx från stallet och hunnit städa rummet och lägga upp klipp på youtube :) Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på den senaste tiden men det är så att vi har matte prov imon och då är det ju så att man måste plugga -.-' Jätte kul !! NOT !!!! Blir så sur ibland på alla läxor :( Men nu tänkte jag berätt lite om ridlektionen som var super kul :) Jag hade hästen Tiffel och jag tyckte att det jag ganksa bra men framförallt var det SUPER kul :) Vi började med att värma upp och testa om " gas och broms" funkade och så travade och galoperade vi lite bi början :) Efter det då var det dags att rida på ett kryss och ett rätuppstående så var som en båge på långsidan från C till A i trav och sen samma sak fast vi skulle landa i galopp efter första hindret. Efter det skulle vi testa att hoppa en studds på andra långsidan två gånger. Sen tränade vi lite snäva svängar såhär om ni förstår vad jag menar.


Hahahha lite rörigt men typ så och här kommer det en film på det :)


Hahhaha igga mig som sitter på :P

Kram Anna <3

Kommentera :D!
Postat av: Maria Ekfeldt

Hej Anna!

Det ser ju riktigt bra ut det där =) Kul!

Du sitter i balans och stör inte hästen, riktigt roligt att se! När kommer du med Matilda upp till vårt stall?

2011-10-20 @ 10:52:00
: http://iaekfeldt.blogspot.com
Postat av: Klara :)

får jag låna bilden till min blogg? :) <3

2011-10-20 @ 19:01:45
: http://klarasannerholm.bloggplatsen.se

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0