Planer

Tänkte dra min planer inför dom kommande dagarna här och nu!

Idag ska jag inte göra mycket bara slappa.. Det är ju ändå fredag!
Imon ska jag först till kyrkan tillsammans med Anna för vi ska konfirmera oss... Sen ska jag till Svensk Ridsport och köpa ridstövlar, och när vi sammtidigt är där så ska jag in på börjes! Sen är nästa stopp i stallet!
På söndag ska Anna med upp till stallet och vi ska ta lite foton.. Och bara ha kul! Och självklart tagga till måndag!
Måndag åker vi till clareberg! Eftersom man har världens bästa syster så ska hon vara med hela dagen och peppa! (Och vara extra lärare) Så då får jag åka bil! I bilen kommer också Anna och Linnea som också ska tävla. Och så Sanna som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Inte helt dumt ändå! Är nervös på ett ändå roligt sätt!

Kram Matilda!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0