Nu e jag tillbaks

Hello,
Nu e jag Anna tillbaks från att vårat internet hade lite damp så det gick inte att skriva ngt :( Men nu e jag iaf tillbaks och vi tar nya tag. Igår var jag inte i stallet utan tränade på franska prov som vi ska ha på tisdagen :O Idag har jag och Matilda varit i kyrkan på ett sånt här konfermations möte i 3 timmar. Tråkigt när man egentligen kunde ha vart i stallet men jag åkte till stallet senare ist. Idag hade Klara och jag knatten i ridhuset och det gick hyfsat bra för attd et "regna". Imon åker som sagt jag och Matilda till Matildas stall Hagelyckan och ska fota lite granna och det ska bli as kul och vi ska ha almänt chilli och jag ska filma lite inför engelska redovisningen i skolan :)
Hahahaha nu tänker jag faktiskt använda dom fina " hejdå skyltarna" matilda och gjort så fint åt oss :)


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0