Min hund Ludde

Hej!
Jag vill tillägna ett helt inlägg till min hund Ludde. Ludde är en West Highland White Terrier även kallad "Westie". För er som inte vet hur dom ser ut så är dom vita. Han är liten, eller ja, han är stor för att vara Westie, ca 37 cm i mankhöjd och jättesöt enligt mig själv. Hehe.. Man brukar väll tycka att ens egna hund är söt, jag vet!
Men iallafall! Ludde är 3 år men beter sig fortfarande som en valp.. Är det normalt? Haha jag vet inte men han e sån.
Ludde är mörkrädd och även rädd för läskiga ljud som oftast inte är så läskiga. Är det för läskigt när man går ut i skogen lös springer han hem och inget kan stoppa honom.. Det är jobbigt!
Ludde är ett "öronbarn". Det låter lite roligt, men det betyder att han har trånga örongångar så man måste hålla rent hans öron.



Ludde är även ensam hane på våran gata så han har mycket att vakta över! Speciellt då det finns 2 Mollysar!



Han gillar även att smyga runt på upptäktsfärder! Det roligaste han vet är när man lämnar stigen!











Har NI någon hund?

//Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Anna Panna :P

Heeej Matilda :)

Jag har oxå en hund fast det vet du nog redan :)

Kram Anna Krya på dig :)

2011-10-13 @ 18:28:59
: http://ponnyohestar.blogg.se/
Postat av: Liinn (du vet)

HEEJ ! vad söt han e ! :D Saknar både han och diig ! :33

2011-10-15 @ 18:20:43
: http://filippaochlinns.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0