Matilda här!

Hejsan! Jag är då Matilda och jag hade tänkt berätta lite om mig själv nu!

Jag är 13 år och bor i en förort utanför Göteborg som heter Mölnlycke. Jag går på en skola som heter båtsman och är en välldigt liten skola. Går bara ungefär 200 Pers. Men den är endå välldigt mysig!
På fritiden rider jag! Jag rider i ett privat stall i Härryda. Där rider jag en häst som heter Zabin, han är 16 år :) Han är jättesöt! Och så rider jag nu också ett sto dom heter Andromeda "Ada". Hon är 7 år men har vait avelssto och är lite som en unghäst alltså. Hon är det sötaste! Hon ska vi banta och sälja! Men hur det ska gå att sälja henne vet jag inte… Nu ska jag sluta prata och så ska ni få se lite bilder!







//Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0