Jobba, jobba joobbaa !!

Heej,

Nu har jag kommit tbx från stallet och har tagit massa kort :) Håller på nu att ladda över bilderna från kameran till dator och lägga in det i mappar så att det bli enklar ett hitta och i slutet av inlägget kommer det komma lite bilder ;) Det har "kommit" en ny katt till stallet som är urgullig och som USS döpte till Morris igår och det verkar som om han vill stanna :P Fast jag tror inte att han får det då vi redan har 2-3 katter men man kan ju alltid hoppas :) När jag var i stallet och fixade massa så red mamma hugo och hon tyckte att det gick bra :)
Jag putsade Ronaldos träns och sadel och sen skrubbade jag hans benskydd och bytte schabrak. När mamma var nere vid uteboxarna ( det finns två stycken där Mr. Darcy och Hugo står ) så passade jag på att gå in till Mr. Darcy och gosade och tog kort :) Mamma tog även kort på mig och ronaldo som kanske ska vara med i den nya designen som vi håller på med så det ska allt bli spännande :) Här kommer lite kort och filmer :)

Lilla gulliga Darcy :)


Kommentera :D!
Postat av: Wilma

"Menskydd" Hahaghahahahahahah XDXDXDXD

2011-10-18 @ 14:29:26
: http://moshupicku.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0