Jag är så avundsjuk..

Jag är så avundsjuk på Anna som just nu är på ullared och har varit där heela dagen.
Det "värsta" är att hon är där med bästa Lollo! ÅÅÅÅh,,, Jag vill också dit! Får övertala min fina syster att åka dit med mig ;) Haha!

Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska åka till stallet.. Det som e är att Ada skoddes idag och hon har aldrig i hela sitt sjuåriga liv haft det förrut. Så hon kan vara öm.. Och har jag åkt upp är det tråkigt om hon är öm.
Men iförsig så är det så mysigt att bara gå i stallet och vara med hästarna. Att lunka runt liksom. Inte ha några måsten.
Så jag funderar..



Eddie, Jag och Ada igår! (Jag gömmer mig inte jag vill bara inte att dom ska hälsa på varandra för då kommer frambenen fram på Ada)Haha!

Bild från Maria!

Kram Matilda ;)

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0