Hästklipp

:) Hej bloggen :)
Nu har jag suttit och skrivit i Unikum som är en typ skolgrejman gör inför varje utvecklingsamtal och jag blev äntligen klar så jag "surfade" runt lite på youtube efter lite roliga/coola/konstiga/söta hästklipp så här kommer de :)



Läskigt !! Tur att ingen blev sådär JÄTTE skadad iaf !!!

SÅÅ HEMSKT !! Jag skulle vilja skylla allt på den som körde i bilen som kracha !! Den kunde åtminnstonne saktat ner!! Nu har vi börjat komma in på lite läskiga/äckliga/ sorgliga filmer så jag ska försöka hitta lite roligare filmer :D

Hahahah så himmla kul :)

Ser så roligt ut när hunden försöker leda hästen men dom kanske borde tänka lite mer på säker häst hantering :O

Kram Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0