Falskt!

Ni har säkert sett eller hört detta redan men jag säger det igen!
Vem är så dum så att den skickar ut falska anrop på Facebook?!

För ni som inte vet så är det någon/några som har skickat runt falska nödrop om att det fanns över 200 djur som behöver hjälp för att dom är vanvårdade! Att dom behöver nya hem. Att man ska skicka vidare en bild och en text!

Vem kan skicka runt sånt här på Facebook? Sån falsk skit! Jag blir bara så sur!

Jag vill INTE visa bilden på bloggen så gör därför bara en länk! Som känsliga tittare inte ska kolla på!

VARNING
KOLLA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG!

Om jag fick välja själv hade jag inte sett bilden!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0