Dagens planer :D

Tjeena,

Idag är det jätte fint väder ute och strålande sol :) Känns som om jag  har slarvat bort halva dagen med att packa upp ullareds varor och sovit hahahahah ;) Idag ska jag gå långpromenad med Zack ( min hund ) och så kanske Klara kommer för vi ska sova över idag och vi ska ha FF :) Klara rider oxå och vi ska te stallet ikväll för att bygga upp banan och fixa lite inför tävlingen som ska hållas imon :) Det är då jag och Klara som ska var "dommare" och ropa ut alla namn på dom som ska rida men det är dock lite pinsamt om man typ råkar säga fel på erfternamnet eller sånt :P Men vi får ta det som det kommer  :) Kommer sitta och fixa lite tidsinstälda inlägg till ikväll och imon och jag kanske bloggar lite på mobilen imon på tävlingen ifall det går ^^. Nu bär det iväg på hundpromenad så vi ses senare idag :D
Kram Anna :)

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0