Andromeda

Hej igen!
Nu kom jag precis hem från stallet. Idag har jag ridit Ada och det var skitroligt!
Ada har varit lite jobbig med att hon slängt med huvudet hela tiden så vi tror att det är att hon har ont i munnen.
Hon har ju inte varit hos tandläkarn på länge.. Så vi prövade Hackamore!
Och det vrar ett välldigt bra beslut! Hon gick så fint! Det var heeelt otroligt! Från att inte vara samarbetsvillig och slänga med huvudet hela tiden till att vara tvärt om!
Hon är den roligaste hästen jag ridit på länge! Om jag äns har ridit någon roligare häst.. Jo hennes son är lika rolig att rida :-)

Och nu får jag ju inte glömma att tacka Maria för att hon lösgjort henne så bra igår heller! Så tack till dig!



//Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0