Vart på teori :)

Heej ;)
Har kommit hem från stallet nu efter det har varit teori och rid demo idag och det var riktigt kul:) Ulrika och Anna P red en rid demo och visade hur man gjorde massa olika rörelser och hur det blev om man inte gorde rätt mm :) Imon kan jag inte komma till stallet då vi har läxor och prov som jag måste ta itu med innan det är försent ! Skulle haft cafét imon också men mamma kan iaf inte komma och jag kan ju ändå inte stå där själv när jag har läxor och annan skit :( Kommer att sitta och göra så många tidsinställda inlägg som möjligt nu men jag måste städa mitt rum och träna engelska så jag vet inte hur många jag hinner. Nu får jag iaf börja att städa rummet snabbt så att jag kan göra läxa och sen tidsinställda inlägg :)
Vill bara blicka tillbaka till sommaren med Zack på solsemester :)
/ Anna

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0