Några smarta grejer

Hej igen! Idag har ju jag varit i Ullared! Det var jättekul även om det inte blev några hästgrejer.. Eller, jo det blev ett par ridtummvantar.

Jag köpte däremot en jacka och ett par mjukibyxor och lite till, fast det är ju inte till stallet. Blev faktiskt lite besviken på vilket tråkigt sortiment dom hade. Det var verkligen bara "mulle" grejer enligt mig.. Visst det fanns ju några snygga lindor och shabraken kollade jag inte mycket på.. Men är ändå besviken på det.

En sak man ioförsäg skulle köpt där är termobyxor! Känns bara som en grej som är bra att köpa där.. Iallafall inte en grej jag vill lägga för mycket pengar på. Dom ska vara varma, goa och slitstarka.. och självklart inte dyra!

Två grejer jag tänkte köpt men inte fick pengar till var ett par reflexboots. Tyckte jag var lite smart!


Ville också köpa en "julluva" med älg/renhorn på. Men det blev heller inte av. Får väll fixa det på ett annat håll för i december ska jag ha sån när jag rider ut!

Bara en tanke jag fått är att en reflexgrimma till ada som hon kan ha när vi går ut och går med henne. Eftersom det fort blir mörkt nu, och vi går ut och går med henne rätt så ofta. Så det tycker jag, bara en tanke, är en smart grej att ha!

 


Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0