Diskutering!

Idag har jag diskuterat med Ada för första gången!

Vi skulle till Lilla travbanan. Ada är ju en dam med bestämda åsikter och ger sig inte i första laget! Och en tag hade vi även "publik". Haha, men det var en man som kollade och fråga om jag ville ha hjälp. Han och några till grillade i skogen.

Men min envishet ville inte ha hjälp! Ibland är det tur att man är envis. Så idag använde jag spö för första gången på henne. (Jag har alltid ett spö med mig när jag rider ut, men jag använder det inte förrän i nödfall.) Vilket hon inte brydde sig mycket om. Hon lysnade bara på det väldigt bra ibland!

Så Ada var redan svettig när vi kom till travbanan. Men jag vill att hon ska inse att det bara blir jobbigare om man ska diskutera! Så jag tog två varv vilket jag hade planerat ändå!

Hon var iallafall JÄTTEDUKTIG som gick igenom vattnet (mest lera) själv på vägen till och från lilla! GLAD!

Så här svettig var hon när vi kom hem!

Tog även lite bilder på Zlatan när han låg ner i hagen!

"Jag ligger här"

"Jag reser mig upp"

"För att komma till dig!" =)


//Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Maria

Duktig duktig!

Jag ser till att klippa henne imorgon igen så slipper hon bli så svettig =)



Du är så himla bra med Ada och det märkts så tydligt att hon trivs ihop med dig och litar mer och mer på dig!

2011-11-13 @ 00:00:10
: http://iaekfeldt.blogspot.com

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0