Usch vilket väder!

Som rubriken nämner så HATAR  jag detta vädret! Och inte nog med det så var blåsten värst när jag lunchfodrade idag! DISLIKE från mig!

Nog med klagandet! Idag så åkte jag upp till stallet tidigt för att morgonfodra med Maria. Det är så mysigt att vara i stallet så tidigt. Speciellt för mig som redan är morgonpigg!

Sen visste jag inte var jag ville göra med Ada idag. Så kom Maria på att jag kunde tömköra! Jag ba... eehhh jag är inte så bra på det men ja, okej.. Tydligen så är hon jätteduktig på det och har gjort det mycket innan!

Jag säger bara så här: SHIT vad kul det var! det var så kul så jag ska träna det nästa måndag (inte imon)!!! Så här kommer en bild på oss!



/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0