Upp och iväg !!!

Heej,
Anna här ;) Hahahahaha där lät det som en riktig fjortisblogg :P Hahhahahaha:P Ne nu får vi allt vara lite allvarliga här :P Nu ska jag snar byta om och sen ska jag till stallet. För ska jag kolls vilken häst jag ska ha och sen efter rykta lite mm. och fixa inför ridningen. Efter det är det US möte och jag kommer kanske typ gå innan mötet e slut då jag ska rida :) Tror jag ska ha Hugo men vet inte riktigt då jag rider istället för mamma då vi har gäster från Nya Zeeland som kommer från hennes jobb och dom bor här och då ska mamma laga middag till dom mm så då får jag rida oh det kommer jag också gära 2 ggr till då mamma e i USA då med jobbet :P
Nu ska jag åka till stallet så vi hörs senare så får ni veta hur det gick och vem jag hade med mera.
En sån zebra/pålle skulle man allt ha ;)
Puss & Kram Anna <3

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0