Trollen i skogen

Med skräckblandad förtjusning tog jag och Eva-Lott runt ett varv på stora travbanan! Stora travbanan är redan när det är fint väder ute en riktig trollskog! Men nu var det skymning och dimma! Man såg inte 100 meter framför sig. Men uppe på Eddie kändes det hela rätt så mysigt! Ja, jag red Eddie idag. Det var jättekul! Alltid kul att rida honom. Det ända som som kan var liite jobbigt ibland är att han är bara 4 år. Då är väldigt mycket intresant, utanför stigarna! Så helt plötsligt har man ändrat rikting rakt av vägen.. Då blir man ibland bara lite trött. Men han är ändå jätterolig att rida!

Så tack Maria för att jag fick rida honom! Det var jättekul!

Imorgon ska jag upp till stallet klockan 8 och så ska vi löshoppa vid 9! Ska bli jättekul! Vi har skrapat ihop ett gäng som ska vara med också! Så här kan jag inte gå och lägga mig hur sent som helst! Man måste ju komma upp imon! Ioförsig så är jag ju en konstig tonåring.. Jag är morgonpigg! Haha!

Tyvärr blev det inga bilder eftersom det nästan var mörkt! Men imorgon blir det!

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0