Sverigegrepen

Kanske ni har hört talas om en ny grep? Sverigegrepen. Den är jättetålig och ska tydligen vara allmänt grym! När jag kollar på denna filmen så kan jag nog tänka mig att den är det. Hade jag haft en häst hade jag lätt köpt den iallafall! Hellre en grep som håller länge än att köpa nya. Så även om den kanske är dyr så sparar man nog i slutändan ändå!

Så här står det i Hippson:

Sverigegrepen är en ny sorts grep som är framtagen av hästfolk i samarbete med en sjukgymnast. Enligt tillverkaren gör utformningen att mockningen går snabbare samtidigt som det går åt mindre strö och spån. Den ergonmiska utformningen sägs även minska risken för belastningsskador.

Grepen ska också vara väldigt hållbar, vilket illustreras av det här klippet där någon (utan att lyckas) i 30 minusgrader försöker ha sönder grepen.



Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0