Starstable

Heej,
Fär några dagear sedan så lanserades ett spel som heter Starsable en sajt där man kunde bli medlem och spela på en gratis version och där man ska ta hand och rida sin häst och ju mer man tar hand om den destu gladare blir den. Dom som har pemunerat på Pollux- hästboklubb harfått detta spelet flera år tidigare som en samlar sak och det kommer då på en skiva med "premium" versiuonen av spelet på. Jag har själv det spelet då jag premenerade där när jag var liten och det var i stort sett det ända spelat jag kunde rida och styra och tävla hästen själv men i början fattade jag inte hur man gjorde alls men det tar sin tid att lära sig. Tyvärr funkar bara online spelet på windows så det kommer antagligen inte att funka på din mac om du har en sådan :(
Kolla in spelat på starsable.com
/ Anna

Kommentera :D!
Postat av: Karl

Hejsan Anna-jean

2011-12-01 @ 18:36:06
: http://ponyohestar.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0