Saker på gång

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag gjorde iårning för mor och son. (Ada och Eddie) Sen när det var klart så gick jag och kollade lite på hoppningen.

Då märkte jag verkligen att hösten eller igentligen vintern har kommit! det var så kalt så jag darrade. Det var inte kul! Så jag ringde mamma så jag åkte hem efter första gruppen var slut.

När jag väl var hemma så åt, duschade och pluggade jag. Inte roligt att plugga men det måste göras.

Nu är jag i skolan igen och slutar 10 i 4. Då kommer min syster och så ska jag mocka och göra mat för Ada och Akxent. Medans min syster rider Akxent.

Sen när vi är klara med stallet så ska vi göra en liten rolig grej..!


Men vi hörs!

/Matilda

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0