Nöt

Idag när jag var i stallet så (som jag sa innan) mockade mm till Ada och Akxent! Ada var på pusshumör så hon hjälpte till hela tiden! *Lilla gumman!* Så jag gjorde jag inte mycket mer. Jag gick väldigt många gånger fram och tillbaka mellan uteboxarna och gråa stallet.

Kände mig väldigt snurrig i slutet. Jag visste inte vad jag skulle göra utan jag gick bara fram och tillbacka! HAha det är mig i ett nötskal ibland..

Tog iallafall lite bilder!





Baksidan av att vara i stallet..
Men Ada hjälper iallafall till!



Ada och hennes boxgranne Bello!


/Matilda

Kommentera :D!
Postat av: Esra | Mellanstor hästblogg!

Hej!!

Minns du failbilderna?

Härhar ni de! Tryck på länken för att komma till inlägget! --> http://hastgaalningar.blogg.se/2011/november/failbilderna-ar-har-och-mer-kommer-xd.html#comment

PS. FLER BILDER KOMMER!! HÅLL UTKIK!! :)



//Esra från Hastgaalningar.blogg.se

2011-11-17 @ 21:20:54
: http://hastgaalningar.blogg.se/

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0