Lurig!

Igår så red jag Ada ut i skogen :) Hon var jätteduktig förutom ibland då hon bestämmde sig för att hon inte skulle gå längre... Så det blev några diskussioner. Men det så fort jag bestämt mig så kände hon sig ändå nöjd med sin plats!

Det är lite roligt för jag börjar veta hur jag ska göra.. Vänder hon så kan man ju försöka vända henne, vilket inte kommer gå. Så då travar man en liten bit sen så vänder man henne skitfort!! Och så travar man helt plötsligt åt andra hållet! Smart!

Och igår blev det även mycket högergalopp! Jag tränade inte på så mycket i skogen idag. För hon var inte stark som hon alltid annars är. Men jag känner hur det går snabbare och snabbare hela tiden.. Vilket hon inte får göra! För då lurar hon mig och det är inte bra för hennes kropp!! (Ännu) Så man får vara med hela tiden och det är väll det som gör det roligt!

/Matilda!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0