Långa dagar

Nu har jag inte uppdaterat mycket på två dagar.. Så får väll skriva vad som hänt. Vilket inte är mycket.

Red Ada igår i manegen i 25 minuter. Ville att hon skulle gå där jag vill. Vill jagt att hon ska gå på spåret så ska hon det. Och vill jag att hon ska vända innan spåret börjar/tar slut så ska hon det. Inte mycket mer.

Kände att hennes galopp blivit bättre! Vilket är ju skitbra! Den kommer snart nog kunnas rida i. Men hon är ju fortfarande inte så jättestyrbar vilket jag hoppas ordnar sig rätt så bra snart.. Hon har så fin galopp när hon väl kan så jag vill kunna använda den!

Men jag kan ju inte gå snabbare än hästen kan..

Och idag var jag i skolan från fem i 8 på morronen till kl kvart i 9 på kvällen.. Så då hade jag inget stall. Men imorn blir det dit igen!

Lite roligt, jag var där igår men inte idag så nu saknar jag stallet! Är det normalt? Det tror jag faktiskt det är bland hästgalningar som älskar det dom gör!

Mer har jag inte att säga! Så hejdå!

Kommentera :D!

Kommentera era åsikter :)

Ditt vackra namn:)
Ska vi komma ihåg dig :) ?

Din E-postadress :) (publiceras ej)

Din blogg :)

Din kommentar :)

Trackback
RSS 2.0